MINIMAL - sklep internetowy w duchu zero waste        

Tymczasowo NIE mamy opcji odbioru osobistego.

REKLAMACJE

Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Konsumenta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie naszego Regulaminu, należy kierować na adres: reklamacje@minimal.com.pl

Sklep MINIMAL rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Odpowiedź Sprzedawcy na reklamację zostanie wysłana za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Informacje o procedurze reklamacyjnej znajdują się w naszym Regulaminie

Kupujący powinien przestrzegać wszelkich wskazówek lub instrukcji zamieszczonych na Produktach. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki używania Produktów niezgodnie ze wskazówkami lub instrukcjami, jak również za niestosowanie się do nich.

Aktualizowanie…
  • Brak produktów w koszyku.

Informujemy, że nasza strona używa cookies, tzw. ciasteczek. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki i postanowieniami regulaminu. O sposobie zmiany ustawień cookies w przeglądarce możesz dowiedzieć się tutaj. Zamknij